maandag 18 augustus 2014

welkom 5C

Welkom op de blog van 5C.


Welkom op de startpagina van onze klasblog.

Hier vind je regelmatig foto's, spelletjes, oefeningen en weetjes over onze klas.

Je kan zelf steeds een reactie nalaten, deze wordt automatisch gecontroleerd door de meester.
Pas als de reactie goedgekeurd is wordt deze op het internet geplaatst!

In de zijkolommen vind je een link  naar een Yurlpagina.
Op deze Yurl vind je (soms :-) leuke leeroefeningen. 
Deze oefeningen gebruiken we echt in de les en vervangen oefeningen in je schrift.

- de leerspelletjes mogen thuis geoefend worden, dit wordt echter nooit verplicht. Er staan ook nooit punten op.

- de oefeningen contractwerk worden in de klas gemaakt, hiervoor wordt wekelijks tijd voorzien. Thuis moet er niet aan gewerkt worden!

30 opmerkingen:

  1. hallo ik ben Anna, ik ga graag naar school mijn lievelingsvak is Wiskunde
    ikword binnekort 10. ik had veel huisdieren
    later wil ik graag juf worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ik ben Lara, En ik woon in Heverlee. Ik ben 10 jaar en ik ben geboren in 2004

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ik ben Amber,
    Ik ben 10 jaar en word 14 juli 11.
    Ik hou van dieren en rijd ook paard.
    Ik heb 1 zus Astrid maar zit op een andere school.
    Ik ben ook in de vakantie naar Oostenrijk geweest. Dat was super tof!
    Ik hoop ook dat dit schooljaar heel leuk wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ik ben Thomas en ga graag met mijn vrienden voetballen en graag naar zeeland en ik ben 10 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ik ben Claire,ik ben 10 jaar.
    Ik heb een broer :Matthieu,en een zus ;Sarah
    Ik hou van dieren zoals:hondjes,katten,paarden...
    Hopelijk wordt dit een heel leuk jaar!!!

    DOEI!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo ik ben Seraphine en ik ben 10 jaar. ik heb 2 konijnen mijn sport is voetbal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo mijn naam is Sophie,
    Ik ben 10 jaar oud.
    Mijn ouders zijn beiden professoren.
    Mijn hobby's zijn paardrijden en muziek school.
    Ik hoop dat het een tof jaar word!

    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dag allemaal ik ben seraphine en ik vind het leuk dat ik bij meester bart zit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo ik ben kato dik hou van dieren mijn sport is trampolinespringen en meester Bart is een super leuke meester en 5C is een super leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey,
    mijn naam is frida
    mijn hoby's zijn danse,tekenen,lopen,zingen.
    ik heb 2 cavia's thuis.
    ik vind frans heel leuk.
    groetjes: frida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo ik ben Dan ik ben 9 jaar en ik verjaar op 23 Februari .Ik heb 13 huisdieren (vissen), 2 mannetjes en 11 vrouwtjes . Ik heb ook een klein zusje van 3 jaar genaamd Laura .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo ik ben Maxime ik ben 10 jaar ik verjaar op 4 februari ik heb 3 huisdieren.
    stief broer en die is 16 jaar en zijn naamis Arnold.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo,
    ik ben Noor.
    mijn hobby's :scouts,gitaar,danse,koor en tekenen.
    ik vind het een leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, ik ben Floor en ik ben 10 jaar.Ik doe dansen en muziekschool.Ik heb 2 zusjes en 1broertje.Ik vind het heel leuk om bij meester Bart en juf Katrien te zitten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben Quinten en ik ben 10 jaar en mijn hobby is voetbal bij OHL en ik heb 1 broer en 1 zus ik woon in holsbeek en 5c is een leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,ik ben Aylin en ik ben 9 jaar ik wordt 10 jaar op Halloween,mijn hobby is noteleer en piano.ik vindt 5C een toffe klas.En meester Bart is een toffe meester!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ben Zeno ik ben tien jaar en mijn sport is voetbal bij OHL ik heb
    5 broers en ik woon in Heverlee en ik vind 5C een leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben Quinten en ik ben 10 jaar en mijn hobby is voetbal bij OHL en ik heb 1 broer en 1 zus ik woon in holsbeek en 5c is een leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo ik ben Helena ik ben 10 jaar. Mijn hobby is hockey .Ik woon in Keerbergen
    ik heb 2 zussen jongste zus noemt Louise en mijn oudste Anne-Sophie. Later wil ik graag dokter worden net zoals mijn mama en papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo ik ben dashti en ik ben 11 jaar ik hou van honden men sport is gamen en mijn lievelings spel is bo2 en minecraft en ik heb 1 broer en 1 zusje meester bart is een top meester e,n ik zit in 5c de topste klas ever

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo ik ben Kevin,mijn hobby voetbal en computerspelletjes spelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo ik ben vincent ik zwem in best ik heb 1 huisdier en ik ben tien.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo ik ben jasper mijn hobby is voetbal en ben 10 jaar ik heb 5 huisdieren

    BeantwoordenVerwijderen
  24. halo ik ben Julie ik hou heel veel van van mijn 2 konijtjes ik doe aan tennis ook piano en muziekschool ik woon in heverlee mijn gezin bestaat uit mama ,papa en broer en 5c is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo ik ben Kato de ridder ik heb twee broers en een zus ik ben 10 jaar ik woon in Heverlee mijn hobby is trampolinen springen ik hou van mijn hond baijka en 5c is een super leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo ik Nienke ik ben tien jaar mijn lievelingshobby is scouts ik woon in beukenlaan 13 ,en 5C is een super leuke klas!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Meester Bart en juf katrien zijn super leuk en 5c is een super leuke klas

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo ik ben Aylin ik ben 9 jaar en ik wordt 10 jaar op 31 oktober(Halloween)en 5c is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey,schrijft er niemand meer iets??????

    BeantwoordenVerwijderen